Brunt träns?

publicerat i Allmänt, Vill ha;
Har inget att skriva just nu, inte ridit något idag heller. Slask ute nu och hoppas på att jag ska kunna ut och rida lite imorgon.
Jag och min mamma har snackat om framtiden, typ ett år frammåt. Surprise har just nu ett svart träns och en brun allroundsadel. Att jag ska köpa en dressyr sadel längre fram och ha svart träns till sadeln, sedan att i hoppning ha brunt träns och sadel. Han är så snygg i brunt. Och svart. Men det är som sagt om tidigast ett år. Brunt träns kan hända att jag skaffar tidigare då jag vill matcha lite om jag åker iväg till hösten med Surprise.
 
Hittade ett fint träns på Hööks, för 429kr som jag gillar! ^o^ Bilden är därifrån.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katie:

Sv; Det gör den helt säkert =D

Jag har det tränset fast i svart, tycker jättemycket om det =) =) =)
Skulle också vilja ha en brun outfit till min häst! Tror han skulle passa toppen i det men jag har en svart sadel så det får bli svarta träns, får se den dagen jag ska köpa en ny sadel hur jag gör då med färgvalet =)

Svar: Kul att ha lite variation, men det kostar och tar plats med flera alternativ xD
Helene

2:a kommentar, skriven , av Josäfin Andersson :

Älskar brunt läder!! Såå snyggt.

Kommentera inlägget här :