Hööks

publicerat i Allmänt;
Idag blev det massa ändringar då jag mådde, skit imorse. Hände lite privata saker så red inte innan övningskörningen. Men efter körningen (gick bra på övningskörningen!!) :D så åkte jag och min mamma till Hööks! Här nedan ser vi saker jag köpte, under bilderna står det vem som ska ha vad. Ett hästtäcke fanns inte ens på hemsidan, så får ta kort med Troja i det imon! Och schabraket fick jag fota för hand.
 
Troja ska ha denna. 174kr. Får fota med denna på någon dag! :D
 
Och så matchar jag med benlindor till schabraket! Trojas, 129kr.
 
Dessa är till mig, ville ju ha ett par svarta. Men ser inte dom på kvittot? Pris kommer senare. PÅ nätet kostar dom 799kr?
 
Och så matchar jag vidare med lila, haha. 79kr.
 
 
Denna fleece hitatde jag, mamma har en vit så tog en blå, den är mörkare blå IRL. 169kr.
 
BEBISEN FICK OCKSÅ! Den är så söt... Han passar i blått, och har grönt träns, så extra bra med gröna kanter! ;) 269kr.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia Forsbacka:

Söta schabrak, hihi ^^

Svar: Eller hur :3
Helene

Kommentera inlägget här :