Skog

publicerat i Allmänt;
Jag vet, bloggade inte igår, var la inte den roligaste dagen igår att vakna upp med magont som inte försvann, sedan försvann dagen. Men idag var jag ute med Troja i skogen! :D Det var väldigt omtyckt om damen. Det har blivit kallare igen, men innan kylan hade mycket vatten runnit bort så rida kan man göra överallt!! *o* Padocken vet jag inte, kanske kan bli lite halt men har ju åkern och skogen iallafall.
Visst, våran "skog" är mest grusvägar, och tråkig. Samma väg varje gång blir det. Men men bättre än inget!
Tog kort på det nya vintertäcket (innan jag borstade henne, haha) och fleecetäcket. Passar henne så bra! Vintertäcket är 125cm och fleecen 135cm. I affären såg fleecet inte alls så stort ut. Och vi hade rätt. Lite stort kanske, men det passar annars perfekt! :D Bra fynd man kan göra på Hööks ibland. :3
Och är bara så glad idag, min andra blogg (minttu.blo.gg), ett inlägg hamnade på första sidan idag... Så kul, mina små hamstrar är kändisar nu. <3 (skämtar lite) XD 
 Inte bästa bilderna sorry! :P
 
 

Kommentera inlägget här :