Tävlingsplanering

publicerat i Allmänt;
Inatt kom det såndär ONÖDIG snö. Tur att jag hoppade igår, men man kan inte ens rida ute, det är kramsnö så då får hästarna snöstylltor. Hoppas på att det försvinner i helgen, och att det inte blir minusgrader. För då går det inte att rida då det blir is istället... Jag som hade kommit igång så bra, vet det är ju bara februari då allt kan hända... :/
 
Här är några datum som Lagen i hoppning och dressyr går. Det är dubbla tävlingar, så inte 100% om det är just de ställena där jag ska tävla. andra gången på hoppningen var det 2 ställen där jag tävlat förut. Får ta det på årsmötet exakt vart vi ska vara. Sedan kan det ju hända att jag skippar någon tävling beroende på hur många vi är. Finalen är ju såklart inte 100 om vi kommer med i. Men vi har alltid kommit till finalen. :)
Tävlingar hoppning:
17/4 - Göteborgs Fältrittklubb
15/5 - ?
5/6 - Tjörns Ridklubb, Final
 
Tävlingar dressyr:
3/4 - Billdals Ridklubb
1/5 - Hällingsjö Ryttarförening
29/5 - Bulycke Ryttarförening, Final
 
Hade för mig att det var hoppningen som började innan dressyren, tur att det inte var så då! :D Mer tid med hoppningen innan dess då. :D
Denna bilden är på mig och Troja när vi var med i Bohuscupen för 3 år sen. Minns inte vart vi var. Finalen var det nog om jag inte minns helt fel.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Usch för mer snö, det fick vi med och sen blev det isgata... Roligt att börja planera tävlingar i alla fall! :)

Kommentera inlägget här :