Vill ha!

publicerat i Allmänt, Vill ha;
Skrittade ut i skogen med Troja för att mjuka upp henne efter denna tuffa helg. Hon var lugn som en filbunke idag, och vi mötte inte en enda lastbil eller traktor! Vilket gjorde ritten ännu trevligare. :3
Kollar på Hööks just nu och har hittat lite saker till mig, jag älskar blått, men att ha bara blå ridbyxor matchar inte alltid allt. Så tänkte köpa ett par svarta då det matchar det mesta. Sedan hittade jag en svart väst med blå kanter, och ett par ridsockor svart/blå. Med dessa kläder kan hästarna ha massa blått på sig utan att det ska se för mycket ut! Haha! :D Får se om jag köper detta, ska ju komma iväg till en Hööksaffär med. Vill inte beställa då 93% av alla byxor i världen inte passar mig, så vet att jag kommer lämna tillbaka.
 
Ridbyxor: 399kr, Väst: 164kr, Ridstrumpor: 79kr

Kommentera inlägget här :