Göteborgs Horse Show

publicerat i Allmänt;
Göteborgs Horse Show ska jag till iår, på fredagskvällen ska jag och min mamma sitta och kolla hoppning. :) Och på söndagen ska vi gå på mässan jag, mamma och min bror.Brorsan är inte intresserad av någon ridning, han gillar körning, men mässan går han alltid på. Mässan går VI alltid på fast det inte varje år blir showen. Funderar på att försöka få med killen på mässan för skoj skull? Haha! ;D
Annars idag, dimmigt, inte kunnat rida ut idag heller, är det dimmigt imon igen rider jag i hagen. Allt håller på och smälta så det blir slaskigt och isigt och fint, hoppas det iallafall försvinner så det finns fläckar utan is.... Det gör allt så mycket lättare!
 
Bild från i somras, bebben heter Poison och morsan heter Prinsessan Fiona. :3
 

Kommentera inlägget här :