Inför tävling

publicerat i Allmänt;
Idag var det meningen att jag skulle ut på promenad i skogen. Men det blev inte av, det var jätte dimmigt! Livsfarligt att gå ut på vägen, man såg inte ens grannarnas hus som ligger 30m bort... Reflexer syns inte heller i sånt här väder...
Så nej tack till det! Så jag var bara ute och mockade idag. Kollade också om de ändrat på TDB, där står det nu att Troja är slutmätt, skönt att det gick! Man vet ju aldrig med sånna människor, om det behövs mer "bevis" eller så.
Just nu sitter jag och kollar på ridstövlar. Skaffade ny ridkavaj i höstas, köpte på hööks, för 2595kr. Sedan köpte jag en ridhjälm på svensk ridsport för 1599kr. Så det viktigaste nu är ridstövlar. Men har inget bråttom med att köpa då jag har ett par gamla, de ser lite sletna ut men det går. Är så kräsen när det gäller stövlar, de får inte sitta åt, och de får inte sitta löst. De ska sitta perfekt. Vill ha blod i mina fötter, många kämpar så med att få på och av sina stövlar, stackars de fötterna!! XD Och så har jag korta ben så skaftet går ibland upp i knäväcket... :/
Vita ridbyxor har jag, ett hårspänne skulle varit fint, dennabilden under all text finns på hööks för 39kr.
Vanligtvis brukar jag bara ha en toffs/fläta då mitt hår oftast inte får plats i hårnät, men tänkte ge det ett försök då det ser så fint ut!  ^~^
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

Jag har en sådan och en annan, från GHS som är nästan lika dan :)

Svar: Kan ju hända att man hittar nåt annat där :D
Helene

Kommentera inlägget här :