Letar efter marinblå benskydd... :3

publicerat i Allmänt, Vill ha;
Just nu letar jag efter ett par marinblå benskydd. Då man har marinblå ridkavaj och hjälm så vill man ju såklart matcha! Så nu inför säsongen börjar jag leta och ska starta upp träningen efter vintervilan. Men beror på väder då vi inte har något ridhus.
 
Tyckte jag hittade så fina benskydd på svensk ridsport, kolla
 
 
Tycker det var så fin färg på dom! Och så går man in på infon, de finns bara i brun? Va? De är la blå eller är jag blind?? SEdan såg jag att det var full storlek som inte Troja kan ha, men bebisen kan man ju börja leta till med.
Problemet med benskydd till Troja är att hon har långa ben, men pinnben. Vilket gör att det kan vara lite svårt att hitta passande. De jag har nu sitter perfekt, utom att de egentligen är lite korta. Tänker inte beställa något, jag mäter henne runt benen och jämför i affären! :P
 
Jag hittade ett par på Ullared innan jul. Men de såg för stora ut. Och kände att det var viktigare med julklappar just då så skippade benskydden.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Hoppas du hittar ett par som passar & du gillar :)

Kommentera inlägget här :