onsdag

publicerat i Allmänt;
Så vackert det är ute nu... Det är tom snö på grenarna, så magiskt... Säkert en 3-4 år sen det var såhär fint... 
Red Troja ute i snön i 25 minuter idag, ingen skuttande eller bockande idag. Arbetade på så fint lilla tösen, skönt att kunna rida nu, försöker rida så mycket som möjligt nu. Nästa vecka kanske allt är smällt och att det blir is... :/
Sedan borstade jag av Surprisen. Ska jag vara helt ärlig litar jag inte på honom, ute på åkern, i snön, överskottsenergi... XD Men tänkte ta ut han för longering när jag ridit upp så jag kan stå där utan att få massa snö i skorna! :P
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sigrid:

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Helene

2:a kommentar, skriven , av Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Det är verkligen mysigt nu med all snö :D

Svar: Aa :D perfekta träningen med :D
Helene

Kommentera inlägget här :